زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
dr_sami آفلاین


ارسال‌ها : 56
عضویت: 31 /1 /1391
محل زندگی: jinachat
تشکرها : 6
تشکر شده : 5
اگر آلبومم نتوانست به عنوان بهترین انتخاب شود برای من واقعا فاجعه است(فریدون اسرایی)
اگر آلبومم نتوانست به عنوان بهترین انتخاب شود برای من واقعا فاجعه است
قطعه «سلام» از آلبوم خاطرات گمشده فریدون آسرایی در نظرسنجی پایان سال ۹۰ توانست در میان قطعات منتشر شده در طول سال گذشته، جایگاه دوم را بعداز قطعه «نه نرو» سیروان خسروی از آن خود کند.

این قطعه را پاشا یثربی آهنگسازی و تنظیم کرده و فریدون آسرایی که خواننده آن است از این جایگاه رضایت چندانی نداشته و در این باره به سایت موسیقی ما گفت: «من فکر می‌کنم یک مقدار رای گیری و نظر سنجی عادلانه‌ نبود. منظورم البته این نیست که سایت موسیقی ما ناعادلانه برخورد کرده، بلکه بیشتر منظورم این است که باید معیار سنجش شکل دیگری می بود.»

این خواننده ادامه داد: «باید از میان آلبوم‌هایی که منتشر شده‌اند، این قطعات انتخاب می‌شد، نه از میان تک قطعاتی که بدون اینکه در قالب آلبوم وارد بازار موسیقی شده‌اند. وگرنه من هم می‌توانم بروم و قطعه‌ای را به صورت مجزا منتشر کنم و خیلی هم وقت رویش بگذارم. مثلا همین حالا یک قطعه را مجوز گرفته‌ام به نام «لیدی» که می‌توانست به شکل عجیب و غریبی وارد بازار موسیقی شود وشنیده شود.»

وی در ادامه یادآور شد: «این جور نظر سنجی‌ها و این گونه مسایل موجب می‌شود که من خودم را جمع و جور کنم که دریک سال آلبومی وارد بازار کنم که بتواند در میان همه آلبوم‌هایی که منتشر شده حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر آلبومم نتوانست به عنوان بهترین انتخاب شود برای من واقعا فاجعه است. چرا که مدام به این فکر می‌کنم که مگر در طول سال چند آلبوم به بازار عرضه شده که آلبوم من نوتنسته در میان آن‌ها عنوان بهترین را از آن خود کند.»

وی افزود: «نظر سنجی باید به گونه‌ای باشد که خواننده آهنگساز را به بهتر شدن و خوب کار کردن، ترغیب کند. در غیر این صورت اتفاق خاصی نخواهد افتاد. البته ناگفته نماند که من نمی‌توانم ایراد بگیرم. چرا که این رای رای هنرمندان است و رای اکثریت برای من ارزش داشته و قابل احترام است.»

فریدون آسرایی در خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی سن رفته و به اجرای برنامه خواهد کرد.

امضای کاربر :
یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 - 10:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com