زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:48 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
dr_sami آفلاین


ارسال‌ها : 56
عضویت: 31 /1 /1391
محل زندگی: jinachat
تشکرها : 6
تشکر شده : 5
شروع دوباره فعالیت های مجاز مهدی مقدم از ماه آینده
مهدی مقدم گفت:من به نوعی قربانی شدم. پس از ده سال فقط باید دو آلبوم داشتنه باشم. قطعا از این به بعد دیگر هیچ ویدئویی از من در شبکه های ماهواره‌ای نخواهید دید و با قدرت بر می‌گردم.

مهدی مقدم با انتقاد از حال و روز موسیقی کشور، خبر از انتشار رسمی آلبوم هایش پس از پایان محرم و صفر داد. این خواننده که آخرین بار 5 سال پیش آلبوم «سونامی» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد با پخش مداوم ویدئوهایش از شبکه‌های ماهواره‌ای که البته دارای مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد بودند، تا همین امسال ممنوع الفعالیت شد و نتوانست در همه این سال‌ها بصورت رسمی در بازار موسیقی کشور حضور داشته باشد.
ولی او با رعایت تمامی موازین مشکلات این چند سال اخیر را پشت سر گذاشته و پس از ایام سوگواری با بازار موسیقی کشور بازخواهد گشت.
مقدم در این باره گفت: «بعد از پنج سال که بصورت مداوم از فعالیت رسمی در بازار موسیقی کشور معاف بودم و این اجازه را نداشتم که آلبوم بدهم و کنسرت برگزار کنم، بالاخره مشکلات حل شده و پس از ایام محرم و صفر می‌توانم فعالیت هایم را از سر بگیرم . آلبوم و کنسرت انشاالله خواهم داشت و فکرهای بزرگی دارم که می‌خواهم به آنها برسم. از نظر مسئولین دفتر موسیقی دیگر هیچ مشکلی ندارم و همه ماجراها بالاخره ختم به خیر شده و با همکاری آنها بالاخره بعد از محرم و صفر می‌توانم فعالیت‌هایم را از سر بگیرم.»
او درباره بازار این روزهای موسیقی هم عقیده دارد: «به هیچ وجه در این چند سال اخیر کار قابل توجهی را ندیده و نشنیده ام. واقعا یک عقب گرد بزرگ را در همه این سالها در موسیقی کشور شاهد بوده و هستیم که رفته رفته بدتر می‌شود. تک تراک‌هایی بوده‌اند که گاها توانسته تا حدی در جامعه خودش را نشان بدهد ولی به آن معنا که همه گیر شود واقعا نداشته‌ایم. هر چند بسیاری از کارهایی که مورد توجه هم قرار گرفته اند، بیشتر کارهای زیر زمینی بوده‌اند. اگر دشمن این موسیقی بودم مثل خیلی ها با تعریف و تمجید های غیر واقعی سعی می‌کردم وضعیت را خوب نشان بدهم ولی واقعیت این بود که به شما گفتم. در این چند سال اخیر به من خیلی ظلم شد و در واقع باید اعتراف کنم که قربانی شدم. خیلی از کسانی که در حال حاضر حضوری فعال را در بازار موسیقی کشور دارند را من و تیم من حمایت کردیم و به جایگاهی که قطعا لایق بودند رساندیم ولی خود من پس از ده سال فقط باید دو آلبوم داشتنه باشم و وضعیت کنسرت هایم مشخص است. قطعا از این به بعد دیگر هیچ ویدئویی از من در شبکه های ماهواره ای نخواهید دید و با قدرت بر می‌گردم.»

امضای کاربر :
یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 - 09:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com